Wskazówki dietetyczne, aby utworzyć deficyt kalorii i schudnąć szybko

Rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim wielu z nas zaczęło motywować się do aktywności i osiągania celów, które przez tak długi czas nam umykały. Wiele osób zaczyna od rutyny fitness i zdrowej diety z nadejściem Nowego Roku, ale tylko niewielki procent jest w stanie zrealizować swoje wymarzone ciało. Dzieje się tak, ponieważ mamy tendencję do zniechęcania się, gdy nie widzimy wyników po diecie i ćwiczeniach fizycznych, a gdzieś w połowie roku rezygnujemy z fitnessu. Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że zdrowie i sprawność fizyczna muszą zostać przekształcone w style życia, aby osiągnąć cele ciała. Co więcej, samo zrobienie abonamentu na siłownię i brak kontroli nad swoimi zachciankami nie przybliży Cię do celu.

To dlatego musisz tworzyć deficyt kalorii w codziennych posiłkach, aby spalić więcej niż zużywasz. Istnieje kilka różnych sposobów tworzenia deficytu kalorii w posiłkach, aby szybko schudnąć. Ale zanim zaczniesz to robić, musisz najpierw osiągnąć realistyczne cele życiowe. W zależności od tego, ile wagi chcesz stracić, musisz zdecydować o ilości kalorii, które powinieneś zmniejszyć. Gdy już zdecydujesz się na utratę tłuszczu dla siebie, możesz sporządzić wykres diety, na który musisz się trzymać, tak ściśle, jak to tylko możliwe.

Oto porady dietetyczne, aby utworzyć deficyty kalorii, aby osiągnąć utratę wagi:
1. Wyciąć rozmiar porcji

Jeśli chcesz schudnąć, przyzwyczaj się do jedzenia mniejszych porcji jedzenia niż jesz. Zmniejsz rozmiar porcji do masy ciała, ale upewnij się, że robisz to w zdrowy sposób, po konsultacji z certyfikowanym dietetykiem lub dietetykiem. Należy zauważyć, że wielkość porcji cięcia oznacza również spożywanie wszystkich trzech posiłków dziennie, aczkolwiek w mniejszej porcji, i nie pomijanie nawet jednego posiłku.

2. Jedz więcej negatywnych kalorii warzyw i owoców

Żywność niskokaloryczna to taka, która wymaga więcej energii podczas trawienia niż dostarcza organizmowi. Wiele owoców i warzyw, które są naprawdę niskokaloryczne, znane jest jako żywność o obniżonej kaloryczności, a włączenie ich do diety może pomóc w tworzeniu niedoboru kalorii, w zdrowy sposób. Buraki, pomidory, ogórki, arbuzy są jednymi z najbardziej popularne negatywne potrawy kaloryczne.

3. Pij odpowiednią wodę

Grzechem kardynalnym jest rezygnacja z picia wystarczającej ilości wody, szczególnie gdy próbujesz schudnąć. Nie tylko przyspiesza metabolizm, ale także ogranicza napady głodu. Popijaj wodę przez cały dzień i wypij szklankę przed posiłkami, aby twoje ciało spożywało mniej jedzenia i mniej kalorii.

4. Ogranicz posiłki do określonego okresu

Wiele osób stosuje metodę przerywanego postu, aby organizm spalał więcej kalorii. Obejmuje to ograniczenie wszystkich trzech posiłków dnia do 12 lub 14 godzin w ciągu dnia i powstrzymywanie się od jedzenia przez resztę dnia. Ponownie, zaleca się, aby zrobić to tylko po konsultacji z dietetykiem i biorąc pod uwagę, że nie cierpią z powodu długotrwałej lub przewlekłej choroby lub choroby.

Przeczytaj również: Policz swoje kalorie: ile kalorii robią chleb, ryż i inne produkty na co dzień?

Aby obliczyć dzienne spożycie kalorii w diecie z deficytem kalorii, należy najpierw ustalić, ile kalorii planujesz spalić na siłowni dziennie. Następnie odejmij od niej wymagany deficyt wynoszący od 300 do 500 kalorii, aby uzyskać liczbę kalorii, które powinieneś jeść dziennie. Nawet jeśli początkowo nie uda ci się utrzymać diety odchudzającej, upewnij się, że do niej wróciłeś.

Pamiętaj, że to długi wyścig do mety, ale wyniki są warte tego!

http://www.americanbar.pl/
http://100mb.pl/
http://jesiennedzieciaczki.pl/
http://www.cpenergia.pl/
http://www.brugo.pl/
http://www.twojaprawda.pl/
https://dogin.pl/
http://www.angelofdeath.pl/
http://www.grykubusia.pl/
http://www.faberfaber.pl/


Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.