Migdały do utraty wagi: Załaduj na te orzechy, aby schudnąć

Orzechy zyskały niedawno reputację superfoods; eksperci ds. zdrowia gwarantują te maleńkie rozkosze. Jednym z tych najbardziej zaufanych pożywienia jest migdał, który jest pełen korzyści zdrowotnych i składników odżywczych, takich jak magnez, witamina E i miedź. Podczas gdy migdały są w większości wykonane z tłuszczu, większość ich zawartości tłuszczu pochodzi z mono-nienasyconych tłuszczów, które przyczyniają się do zdrowego ciała. Spożywanie migdałów to świetny sposób na uzupełnienie twoich “dobrych” tłuszczów, biorąc pod uwagę, że dostarczają niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych potrzebnych do utrzymania zdrowego serca i poziomu cholesterolu. Co więcej, dzięki niskiej ilości kalorii, migdały są uważane za doskonałe do utraty wagi. Podczas gdy te maleńkie rozkosze są uważane za zdrowe, jak skuteczne są migdały do ​​utraty wagi. Dowiedzmy Się.

Korzyści z migdałów

Według książki Healing Foods wydanej przez DK Publishing, “migdały są dobrym źródłem minerałów cynku, magnezu i potasu i są bardzo bogate w przeciwutleniacze i witaminę E, które wspomagają mózg, układ krążenia i układ oddechowy. zdrowa skóra. ” Ponadto wiadomo, że migdały są bogate w mono-nienasycone kwasy tłuszczowe obniżające cholesterol, takie jak kwas oleinowy i palmitynowy. Ich wysoka zawartość błonnika pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi.

Według dietetyka i fizjologa Ritesh Bawri, “Migdały są doskonałym źródłem odżywiania dla ludzi, są obciążone potasem, magnezem, żelazem, wapniem i błonnikiem, a oba są niezbędne dla organizmu człowieka, co może powodować brak tych minerałów. w kruchych kościach, niskiej liczbie krwinek i niskiej energii. ”

Podczas gdy migdały pakują niezliczone składniki odżywcze i korzyści zdrowotne, wiadomo, że promują utratę wagi. Orzechy te mają gęstość kaloryczną; jednak po zjedzeniu w odpowiedniej ilości może zdziałać cuda na dodatkowych ciałach na ciele.

Migdały do ​​utraty wagi

Według badań opublikowanych w International Journal of Otyłość, migdały mogą pomóc ci pozbyć się tych niechcianych kilogramów. Naukowcy odkryli, że ludzie spożywający dietę bogatą w migdały stracili na wadze więcej niż na diecie bogatej w węglowodany z taką samą liczbą kalorii. Tak więc, migdały są doskonałe do utraty wagi; nie zawracaj sobie głowy pokropiwaniem niektórych z nich na sałatkach lub wrzucaniem ich do płatków śniadaniowych.

Oto kilka powodów, dla których migdały należy ufać w przypadku utraty wagi:

1. Wysoka zawartość włókien

Skórka migdałów zawiera dużą ilość błonnika pokarmowego, który pomaga w prawidłowym trawieniu pokarmu i prowadzi do zdrowego ruchu jelit. Niestrawione pokarmy zwykle prowadzą do kwasowości, wzdęć i innych. Co więcej, włókno utrzymuje dłużej brzuszek. Dietetyk Ritesh sugeruje moczenie migdałów w wodzie w celu usunięcia anty-enzymów i uczynienia ich zdrowszymi. Anty-enzymy zapobiegają trawieniu różnych minerałów, co powoduje niedobór.

2. Wysoka zawartość białka

Jeśli chcesz używać migdałów do odchudzania, dodaj je do codziennej diety. Migdały zawierają dużo białka, co pomaga w rozwoju beztłuszczowej masy mięśniowej. Ponadto, mono-nienasycone tłuszcze utrzymują i obniżają nasz wskaźnik masy ciała (BMI). Mówi się, że celuje w tłuszcz przechowywany w okolicy brzusznej, zmniejszając w ten sposób tłuszcz z brzucha.

3. Jest to przekąska o niskiej zawartości węglowodanów

Uważa się, że węglowodany stanowią zaledwie 15 procent wszystkich składników odżywczych migdałów, co oznacza, że ​​może być idealny dla osób przestrzegających diety niskowęglowodanowej. Większość ekspertów w dziedzinie zdrowia sugeruje, że wybierając dietę o niskiej zawartości węglowodanów, która zawiera pokarmy bogate w mono-nienasycone tłuszcze, może zmniejszyć poziom tłuszczu w jamie brzusznej, co dodatkowo zmniejsza ryzyko rozwoju chorób serca.

4. Jeden z najlepszych przekąsek

Dlaczego nie spróbować używać migdałów do odchudzania i trzymaj małą paczkę z nich na czas, kiedy czujesz się głodny w dziwnych godzinach. W ten sposób nie będziesz czuć się objadania i nadal czuć pełniej na długo.

Według Nutritionist Ritesh, “idealna liczba migdałów to około czterech do sześciu dziennie, ponieważ migdały są bogate w kalorie i można szybko zestrzelić kalorie. Jednym z ważnych czynników, które należy pamiętać podczas jedzenia migdałów, jest zapewnienie namoknięcia Skórka migdałów ma kazeinę, czyli cyjanek, który nie trawi kazeiny “.

Jak wybrać migdały do ​​utraty wagi

Upewnij się, że kupujesz surowe lub prażone migdały, a nie solone lub smażone. Nie chcesz pakować kalorii zamiast ich tracić. Wolę nie kupować smażonych, ponieważ zawierają one wyłącznie tłuszcze nasycone, które nie są dobre dla zdrowia. Dodaj je do porannych zbóż, jogurtów lub sałatek, aby zapewnić zdrową utratę wagi. Utrata masy ciała wymaga poświęcenia i cierpliwości, co oznacza, że ​​musisz również regularnie ćwiczyć, jeść zdrową i zbilansowaną dietę oraz zapewnić zdrowy styl życia. Sprawienie, że migdały będą częścią codziennej diety, tylko zwiększy utratę wagi. Więc nie polegaj tylko na migdałach na utratę wagi; zamiast tego uczyń go częścią twojego planu żywieniowego.

 

Polecamy:

http://www.gajg.pl/

http://www.angelofdeath.pl/

http://www.ajkshop.pl/

http://www.3pionki.pl/

http://www.gryfbet-gielda.pl/

http://poteganatury.pl/

http://www.bud-len.pl/

https://www.redsonia.pl/


Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.