Dieta wysokobiałkowa: 5 herbacianych przekąsek Ragi, które możesz włączyć do diety odchudzającej

Wielu z nas kojarzy utratę wagi ze wszystkimi produktami nijakimi i nudnymi, ale jeśli chcesz pracować z nowymi składnikami, zdasz sobie sprawę, że utrata masy ciała może być również zabawna i smakowita. Ragi jest właściwie jednym z najstarszych zbóż Indii; jest szeroko stosowany w wielu indyjskich preparatach. Jednak w ciągu ostatniego stulecia mocno uzależniliśmy się od produktów opartych na Maida. Maida jest wszędzie, od naszego chleba i frytek po przekąski. Wkrótce ma tendencję do metabolizowania i znowu pozostawia cię głodnym. Ragi, z drugiej strony, jest pełen błonnika i białka – oba są bardzo ważne dla kontroli wagi. Białko i błonnik nie trawią się tak szybko; utrzymują cię na dłużej i zapobiegają nadmiernemu jedzeniu. Jeśli jesz w kontrolowanych porcjach, z większym prawdopodobieństwem stracisz na wadze w szybszym tempie. Jeśli chcesz zamienić tuczące składniki na coś zdrowego i sycącego – ragi może być dobrym punktem wyjścia.

Oto kilka pysznych przekąsek podwieczorkowych, które możesz zrobić z Ragi:
1. Pieczone Ragi Chakli

Chakli lub Murukku to klasyczna przekąska podwieczorku na południu. Zwinięte i chrupiące, chakli to pyszne przekąski, często zbyt trudne do oporu. Jest tradycyjnie wytwarzany z mąki ryżowej, ale w tym przepisie można zmniejszyć iloraz węglowodanów, używając mąki ragi zamiast mąki ryżowej. Ten czakli jest również pieczony i nie smażony, co pomaga zaoszczędzić mnóstwo kalorii!

2. Ragi Samosa

Czas na herbatę w Indiach jest niekompletny bez talerza z gorącymi samosami. Daj swojemu samosa zdrowy obrót, rzucając maidę i tłuste nadzienie. Trójkątne kieszenie ragi, nadziewane kremowym nadzieniem z ogórka, grochu i orzechów nerkowca – te samosy nie są niczym innym jak wcześniej. Chociaż ta przekąska ragi wymaga smażenia jej w zwykłym oleju, zawsze możesz smażyć je, aby zaoszczędzić kalorie.

3. Ragi Cookies

Z pewnością potrzebujesz ciasteczek lub herbatników, aby sparować ze swoim gorącym kubkiem Chai, prawda? Ale zanim przejdziesz do swoich regularnych ciastek Maida, spójrz na to gęste i bogate ciasteczko ragi. Zrobiona z dobroci ragi i cukru trzcinowego, ta pyszna przekąska ragi jest idealnym dodatkiem do diety wysokobiałkowej.

4. Ragi Oats Ladoo

Dawno minęły czasy, kiedy „ladoos” były postrzegane jako przedmiot luksusowy. W dzisiejszych czasach nie tylko możesz zamówić ladoos w dowolnym momencie, ale także gotować je w mgnieniu oka, gdy wkroczą pragnienia. Ta zdrowa przemiana tradycyjnego ladoo sprawi, że poczujesz się trochę mniej winny za pobłażliwość. Wykonane z mąki ragi, mąki owsianej, miodu, daktyli i mleka, to ladoo jest potężnym sposobem na powstrzymanie głodu.

5. Ragi Chips:

Zetrzyj wysokotłuszczowe, wysokokaloryczne chipsy ziemniaczane z pysznymi, domowymi chipsami ragi. Wymieszać ragi i mąkę pszenną, wrzucić trochę czerwonego chilli w proszku i sól, dodać trochę wody i zagnieść gładkie ciasto. Teraz wyjmij małe kulki z tego ciasta i rozwałkuj cienkie, ostre chipsy. Upiecz te chipsy. Podawać na gorąco.

http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/


Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.